《台灣民宿之我見》

今次去宜蘭花蓮住左4間民宿,各有風格,比起住酒店,民宿價錢落差都幾大,其實我覺得民宿同酒店分別不算太大,對我黎講,有個接待處同有間房比我放行李就夠。

第一間民宿是山水澗湯泉,世界上除了義大利之外,只有宜蘭礁溪溫泉含有「酚鈦鹼」成份,而且冇硫磺,但浸落其實都係普通熱水感覺,冇太大分別,我都係鍾意按摩多d,不過呢間民宿係獨立屋既樣子,房間露台有個獨立溫泉,旁邊仲有韆鞦,非常寫意,以山景為主,右邊遠處望到少少海同日出日落,房間床都好大張,廁所有冷泉同溫泉可以浸,而且夠兩個人坐,至於早餐就係酒店式自助餐,可以望住山景露天食早餐係幾寫意,半山區的民宿,自駕都幾輕鬆。

第二間民宿就中左伏,係花蓮海邊邊民宿,呢間民宿有少少似青年旅舍,一開房間有陣味,冷氣吹風都有陣味,露台好殘舊,廁所板好奇怪,成個房間都唔係太乾淨,唯一好在去樓下對面cafe食早餐,早餐味道幾好,即叫即整既all day。

第三間民宿係成個旅程最正,係宜蘭既叢宿,地下個lobby勁有文青風格,而且早餐超級好食,又係即叫即整,擺放既社科類書本幾好睇,房間好新,雖然冇一個獨立廳,但設施一應俱全,訓得好舒服。

第四間民宿叫布魯懷特,完全係希臘聖托尼尼風格既藍白屋子民宿,成個民宿都係濃濃既海邊打卡風情,我地係海景雙人房,房中間好誇張有座巨型浴缸,中間個窗可以望到龜山島,仲睇到遠處太平洋的湧浪,房間是摩登現代風格,床好好訓,係我訓過最大張既床,3邊落床,不過缺點係大而無當,當客廳中間有個浴缸,如果我開滿熱水全間房應該煙霧瀰漫,水氣整濕曬全間房,所以最後都係去返廁所沖涼,反而房入面可以坐低食野既位置唔算太好用,加上大堂早餐竟然係盒裝既外賣早餐,即時扣左好多分數,覺得除左打卡之外其實冇咩特別。

總括而言,係台灣住過酒店及民宿,最鍾意都係簡單乾淨有早餐的叢宿,趁住台灣旅行住下唔同民宿,係幾好的體驗,又未去到好airbnb咁真係人地屋企,但又未去到酒店咁公式化既住宿,介乎兩者之間,叢宿最好的地方是,由頭到尾都唔需要同店家直接見面,所有溝通都係whatsapp就可以應付,其餘3間民宿,湯宿服務幾好,由頭帶你一次行房間,最差服務係花蓮民宿,無咩表情,至於布魯懷特店家幾熱情,但佢個種熱情係會令你想盡情完結對話然後離去。