《港車北上丨廣州站》

我地第一站由港珠澳出發,直接渣到去永慶坊附近先落車,落左車向上下九步行過去,搵到間陶陶居,由於肚餓,於是就入去食,發現係陶陶居既總店,叫左幾樣點心,蔥油拌麵正常,沙翁凍得黎唔夠大澳好食,冰鎮咕嚕肉就只係凍左既咕嚕肉冇咩特別,甚至比熱既咕嚕肉,以冰配酸甜咬落有去鬆脆外層,但食落完全冇呢個感覺,反而蝦餃同燒賣都真係好大隻,去大陸食野真係要小心選擇,否則其實同香港分別不大的。

之後去左行荔灣區永慶坊,呢條街砌到好似拍古裝咁,有小橋流水,中式庭園,而且都幾新,行得幾舒服,小店賣既精品都真係幾靚,好多廣東話句子既精品都幾得意,食店都幾特別,好多燈籠同打卡位,夜晚睇係會有feel過日頭,外面大街有騎樓糖水舖,仲有即叫即整超好食糯米糍同埋特別口味既蛋撻,仲有雪糕同鴛鴦,幾好行的一條街,相反荔灣區上下九步行街都幾冷清,賣既物品都係唔等洗或者好頹,冇咩特色。



我地之後渣左去越秀區大佛寺: 呢個寺廟都幾巨型,外面睇好多人話似千與千尋既油屋場景,我去到又覺得真係幾似,佢D燈光打落紅色既建築外面好靚,唔係金碧輝煌個種靚,係有少少暗光既紅色,入面有3尊大佛,白玉觀音同好大幅既菩薩雕像璧畫,以廟黎講都幾靚,值得睇下,附近北京路步行街,冇咩特別的一條步行街,好多比較好食既店都好排好耐。



我地去左傣妹火鍋度食晚餐,勁平既火鍋,4個人都係300幾蚊埋單,材料正常,羊太大陣味,湯底重慶辣到苦,唔算十分好食,衛生條件都一般,原來係火鍋界屬於比較下欄級數的火鍋,可惜附近冇搵到食咩好,唯有求其揀,所以係中左少少伏既。之後我地返左去永慶坊食左間騎樓糖水店品燕君,老闆話綜藝都有取景,可以推窗出去望騎樓的,舊式糖水店情懷。


今次揀既酒店係永慶坊入面,樓下係翻新了的古街,幾有風味,酒店所有飲品免費,廁所仲有日本個隻有洗屁股的,可惜房間比較熱,出風太細,去水比較慢,但我自己就尚可接受的。

第二日訓醒左我地就離開酒店去越秀區聖心大教堂,聖心大教堂係一座歌德式教堂,原來教堂既石頭係由牛頭角同茶果嶺掘完運過去起的,可惜無開放比公眾,外面條街勁多車勁熱鬧,海珠廣場其實係一個大型公園,搵唔到有大商場,中間淨係有個大雕像,所以馬上離去。



下一站我地去左海珠區太古倉: 將好多年歷史既珠江江邊貨倉改建成為碼頭餐廳,可惜日頭冇咩人行,除左食其實都冇咩睇,但靜靜地都幾寫意,感覺附近D樓應該幾貴。

我地食左一間唐苑酒家,原來以往都係貴價餐廳,整改後搬左去江邊,叫左一隻片皮鴨,好奇怪,其他餐廳片皮鴨通常都有少少肉,呢度直情可以片到只有皮,但份量唔多塊,有少少後悔冇叫二食,浪費左鴨肉的,石鍋翅又平又抵,40蚊,廣州的西關瀨粉勁淋身,一夾就爛,好似食緊糊仔咁,瀨粉的口感非常特別,就像是加了米粉的米糊。瀨粉都是提前做好的,為了保持粘稠度會一直放在保溫鍋內,我都係鍾意香港瀨粉多D。其次蛋撻同埋燒賣都正常,我最愛係乾炒牛河,炒得幾好食,是一道廣州唔會中伏的菜式,可惜埋單要500蚊,其實都幾貴的,因為12蚊一個茶位費,但香港食一隻片皮鴨要428蚊,幾乎等於我地呢餐飯,可以食到西關瀨粉同牛河,都算係品嚐左廣州的經典菜式。



食完行陣太古倉,太太鞋子破了,就決定去天河區太古匯買運動鞋,再行萬菱匯。太古匯根本就是翻版圓方,萬菱匯反而多餐廳,有間中式甜品店幾特別叫入續,桃膠甜品,有開心果糊,超濃,女子們不停食桃膠甜品,我就飲我既養生茶飲,幾好飲。



之後返去拎車見到車子有少許花痕,泊街的浪漫在於有歲月留痕,驅車前往荔灣區嶺南花卉市場時慢慢天黑,呢個花市真係非常值得去,去完會發覺係香港買盆栽同花真係好貴,5蚊18支玫瑰,好多鮮花盆栽都係10蚊,部份仲要幾蚊已經有交易,極度抵買,買完都唔會心痛既地方,買完放上車即走感覺好好,唔洗等巴士走人,附近唔見得有的士可以截,我諗緊買完花冇車可以點樣離開呢。今次去曬廣州4個區,海珠越秀天河荔灣,4個地方都有唔同特色,同太太一齊感受下呢個地方既風土非常寫意,假日出走,唔洗係香港去探索下新地方係幾正。