《P牌買車駕駛心得》

渣左車1年多,作為一名假日司機,許多事情都要自己去試同摸索,我發覺好多人話香港渣車貴,可能我幻想中係好貴,到自己渣既時候又覺得還可以,唔係話費用好平,而係可以豐儉由人。你可以選擇買30萬既電動車上會慢慢供,或者好似我咁買架5萬蚊既6年二手車仔假日代步,同平日搭交通工具既體驗好唔同,世界視野廣闊左好多。

香港渣車最貴係停車場租,價錢大約3000幾蚊,其次就係入油,渣車開初入esso同shell,之後轉用中石油,發覺分別不大,但價錢平好多,因為好多人都會覺得入中石油傷車,油質素比較差,我自己用落又覺得冇咩明顯分別,加上直減好方便,唔洗儲分揀日子,偶然仲可以用到油劵。

另一樣P牌比較在意可能係切線或者搵路,切線呢樣好多謝我女朋友,佢唔係一般乘客,每次都會幫手搵路,到多車要切線時候會預先開窗伸手出去,突然收慢或者要泊位時候又會打定死火燈,避免左其他車睇唔到,其他車都會讓我,冇佢我諗我好難渣足成年都冇意外發生,令我覺得係香港駕駛只要唔好渣太快同小心其實都幾安全,入紅隧同高速公路切線都十分簡單輕鬆,享受到駕駛的樂趣。

好多人都會覺得一架1196cc既車子應該好慢唔夠快,事實上香港即使行高速公路低cc車子其實都好夠,個分別可能係加速既時間,但我覺得低cc既車反而安全,因為冇能力同人地鬥快加速,所以唔會出現大家搶住切線既情況,緩緩加速感覺幾好,十幾秒之後都可以同其他車一樣以時速100公里行駛,我對於車子的性能都十分滿意。

至於好多人驚入迴旋處,其實只要了解迴旋處用法問題不大,唔會出現有時唔知點轉既問題,加上睇實鏡後面有冇車,其他線有車就收慢比佢過先,可以大大減低意外的機會。渣車之後最大感受係網上好多分享其實都誇張左,最好都係自己親身去試下先知真定假,例如易通行之後,假日入隧道的確順暢好多,冇其他網上評論講到咁好似更加擠塞。