《最容易上手的東京自駕遊?》

東京自駕比想像中簡單,我地選擇左係西新宿的orix拎車,租車費用1000蚊港幣兩日,聽職員講解之後就落去商場地庫停車場拎車,非常方便,拎車前需要先檢查車子外型有冇花。



呢架車子好新,只係行左7000公里,我兜左一個圈望左兩望就拎車走,其實應該細心睇下會比較好,但好想快d到達目的地,所以都冇細心的檢查。

出左停車場之後就向伊豆半島出發,道路上的標示都好清晰,開頭唔係好識用導航系統,慢慢都熟習了,冇帶點煙器轉插,冇得充電,後來我地發現原來車子櫃桶入面有條線可以充電,幸好冇買點煙器,車上一早已經裝左車cam,所以都十分方便,睇路既手機支架是多餘的,因為女朋友就是最好的導航系統。

由新宿出發往伊豆半島自駕遊

東京自駕跟香港自駕最大的分別是東京沒有迴旋處,香港則有許多迴旋處,另外日本人不愛切線,比較禮讓,同時亦不會督油,但兩個地方都普遍不跟限速牌駕駛,例如日本道路限速40時,大部份的車子都以時速70以上行駛,當時速80時又會以100以上行駛。

道路上沒有快相機,即使超速,在交還車輛時亦沒有任何違法的告票。在高速即使行錯路,轉一個圈很快又可以回到高速,不像香港一走錯街口或道路要很久才可以回到正途,不過東京近郊地方的高速公路塞車情況都比較嚴重,因為道路大多只有兩線,相比香港三線或四線的主幹線來的狹窄。

無論在那裡停車都不用支付停車費,兩天自駕遊都沒有付過停車場費用,計返交通費用,其實都係比列車多幾百蚊,但去到的地方卻多更多,而且不用等車搵鐵路站,旅遊地點不用局限在車站附近的景點,更加善用到旅程的時間,絕對係省錢省力的最好選擇。

呢架車子係本田既fit,同我自己架車唔同,佢係油電混合,所以行起上黎比較靜,極度慳油,大部份時間都係用電池既電,加上紅綠燈唔記得開車佢會提你,跟車太貼都會響,加埋電子手制,非常方便,我自己架車就好落後,仲係用手既手制,冇任何警報提示的一架純汽油車子,但操控感方面我都係比較鍾意自己的車子,可能渣慣左。