《P牌買車子的簡單經驗分享丨二手車維修》

去年人生中第一次買車,咩都唔識,而家甩左P,有少許經驗可以總結下。

第一次去試車既時候地點是在火炭,當時剛考到車牌,其實未正式渣過車,驚試車撞花人地部車,所以就搵左老豆去試,佢好頹,兜左兩個圈話冇野,之後講下價平幾千蚊,就簽左個簡單的臨時買賣合約。

注意事項一:試車

事後睇返,簽臨約之前其實有幾樣係應該要做的。

1. 上架驗車

驗車分兩種,一種係叫人親身去車主度驗,另一種係電腦驗車,電腦驗車會詳細好多,而真人驗車基本上會睇到架車有冇撞過,車軚有冇甩曬d紋,同埋有冇漏油既痕跡。我個人認為腳車黎講普通驗車都夠,大約1300蚊。我係簽完約先驗車,變相驗到有問題都好難退訂,加上少左個講價的理由,因為師父話有輕微撞過後面既痕跡但問題不大,再問車主先知係停車場倒車撞到後面,已更換撞毀部份,以我自己泊車經驗,撞到後面其實能力都麻麻,因為有車倒後攝錄機,咁都撞到好打有限。因此,最好先驗車再落訂。

2. 留意有冇花痕
車子有少量痕跡是正常的,但最好認真留意,然後每個角度都仔細影下相,方便交收既時候可以對返究竟試車之後有冇再刮花的痕跡。

3. 自動怠速系統
這個是我買車後發現的問題,就是自動怠速系統會失靈導致車子死火,我也不知道是車子電腦問題還是零件問題,但問題亦不大,我亦冇打算整,只要每次開車都熄掉就可以,因為不少人都很討厭這個系統,香港燈口距離太近加上遇上塞車的機會不小,這個系統環保的功能有限,不用經常著車熄車。

4. 留意簽臨約的人是否車主本人
這個問題是我簽約後回家發現的,買車當時只顧講價沒有留意簽約者是否車主本人,雖然問題不大,但當時也有點害怕,最好就叫車主拎牌簿去試車,方便簽臨約的時候可以核對是否車主本人,假如將來有問題也可以追討。

5. 試車燈
白天試車也需要試一下車燈是否正確,我發現買車後有一面大燈很快就燒了,需要更換,費用200蚊。

以上就是買車第一次總結的經驗,擁有自己的車子需要親力親為,假如只是駕駛家人的車子,許多事情都可以假手於人,學到的東西也未必這麼多。買車保的流程也很簡單,P牌費用大約5850蚊,第二年的保險就平了很多,只需要3200蚊,批出以後,過戶可以交給代辦公司,約1000蚊,不用親身去排隊,之後到了交車那天取回牌簿就可以了。

買車以後最好還是去車房檢查一次,由於我不知道車子有甚麼問題,所以還是交由整車師父決定,我更換了兩條車軚,更換了煞車碟,清洗了蝴蝶掩,換油隔,風隔冷氣隔,波箱油偈油,合共3720蚊,之後就可以正式在道路上行駛啦。