《港車北上元朗驗車手續非常簡單?!》

申請左大陸車牌,就去運輸署提交港車北上申請。網上支付封閉道路通行許可證每年HK$540,之後一段時間會收到通知去驗車。網上預約左驗車要記得cap返圖,我唔記得cap圖所以無法證明自己有預約,但其實都冇咩人排隊,同佢講聲都可以去櫃枱馬上辦理,但都係要網上先預約比較安全。

我選擇左中檢驗車,位置係元朗工業邨,第一次去的時候未抽到籤,所以淨係係現場裝左智易通,目的係利用無線射頻辨識(RFID)技術提升跨境私家車車牌號碼的識別率,從而加快陸路邊境管制站的清關效率,睇完都唔知究竟有用途,裝左先算。

第二次再去中檢,發覺自己係冇帶牌簿copy,原來即使有soft copy都係唔得既,一定要帶副本去,所以唯有第三次再去,驗車費用$400,再加裝口岸通關卡費用$400,合共800蚊,比完之後佢送返一張超市現金劵100蚊比我地,即係實收700蚊費用。

比完錢之後就去出面交表處交表,之後就上返車等叫車牌,坐左係車一陣傾左幾句已經聽到佢叫佢我車牌號碼,就渣架車埋去落車比佢驗,大約16分開始驗,24分已經驗完,唔洗10分鐘就驗完,內地驗車流程最主要係打開車頭蓋影下相,唔洗升起架車睇,之後職員會裝埋通關卡係車頭擋風玻璃,然後找返張比錢收據比佢吸返個印,之後就可以渣車走人,辦公室入面都可以買交強險,但係就要連埋商業險一齊購買,大約人民幣2700蚊左右,我覺得有點貴,所以都係選擇網上自己購買,於是就簡單完成左中檢驗車流程渣車離開。