《深圳丨深業上城丨冬瓜嶺站》

 今日1230係落馬洲往福田站出發,過關都唔算太多人。

好耐冇用深圳地鐵卡,發現入面仲有20蚊,可以玩足成日。

1. 交通:首先我地搭地鐵要由福田口岸站去深業上城,我地搭4號紅色線由福田口岸站往牛湖方向,去到少年宮站,然後再轉乘3號藍色線往雙龍方向,搭一個站去蓮花村站再轉10號粉紅色線往雙擁方向,搭一個站就到達冬瓜嶺站。


女朋友問點解要叫冬瓜嶺站呢?其實因為以前呢度有條村叫冬瓜嶺村,後來各省既人湧去深圳打工,呢度搭左好多屋,之後1998年拆遷左之後起左彩田村,慢慢就有彩田路,變成一個比較繁華既地區,深業上城係福田北最大型既商場,走中上路,我地今次去睇下係點既商場。

編者按:其實唔洗轉3次地鐵,本來10號粉紅色線既起點就係福田口岸站,即係只需要由福田口岸站直接向雙擁方向搭到去冬瓜嶺站就可以,兜兜轉轉追追趕趕浪費體力。


到達冬瓜嶺站地下已經可以直通深業上城,地下通道是用木地板的,感覺格調比較高,跟其他商場有少許分別,我地先去食野,見到1樓有幾間餐廳都不錯,分別是客語,辣可可,鳳凰椰子雞等等,分別拎左飛,最後辣可可最快有位,於是就食辣可可。




辣可可主打現炒黃牛肉,係一間專食牛肉的餐廳,點解要叫黃牛肉唔叫紅牛肉呢?

原來係因為食材係源自湘西秦川黃牛,係一種爬坡性強的牛隻,肉質比較有咬口,換言之呢間係一間湘菜,即係湖南菜的餐廳。湖南菜都係有辣的菜系,我地叫左現炒黃牛肉($69)、麻辣燙鮮豬血($29)、蓮耦湯及小扣肉。現炒黃牛肉其實即係指天椒炒牛肉,簡單但好好味,送飯一流,據講只係用30秒炒牛肉令牛肉爽滑唔會太鞋太韌,餐廳比左個電飯煲我地自己裝飯,個飯勺好好用,不過我地發現佢地係冇洗米就咁倒米落電飯煲煮飯,比較軟身。

至於豬紅唔辣,薄得黎好易夾得起,好味,蓮耦湯色水比較鮮艷,亦是不錯,至於扣肉其實即係肥豬肉,係片到好薄既肥豬肉,非常適合送飯。可惜現炒黃牛肉太辣,我地叫左一支15蚊大可樂,1.25升,飲凍可樂食辣野非常痛快,簡單。發覺米飯也幾好吃,網上說是黑龍江的五常大米稻花香,跟太二所用的五常大米差不多,我也不知道有甚麼分別,埋單201蚊,非常抵食。

相比起昨天在將軍澳吃的謝謝儂,一碟蔥爆牛仔肉要92蚊,味道普通,牛肉也比較少,就會自然覺得這個現炒黃牛肉只需要69蚊比較價錢味道均完勝,相差3成價錢。呢間餐廳主打容易送飯既菜,的確每道菜都好容易送白飯,仲要每桌都有一個電飯煲自己裝飯,不用加錢再叫飯都幾貼心。搭車途中都見到好多現炒黃牛肉的新品牌宣傳,或者係呢幾年冒起的受歡迎菜式。

食完野之後我地就去試玩左蔚來汽車nio同睇下理想汽車,發覺都幾先進,車子有按摩功能,再行下老佛爺百貨,據說係華南首間來自巴黎的百貨公司,但品牌我完全未聽過,之後我地行下超市睇水果同埋買左支奈雪之茶,本身想買杯手搖鴨屎綠檸檬茶,但發現原來支裝只係5蚊,手搖卻要16蚊,忽然覺得支裝好抵,女朋友做對了決定,味道不錯,甜甜地又解渴。




我地上左頂樓睇深業上城的歐陸小鎮,其實就是一些開在頂樓的食店,建築物風格顏色比較豐富而且不對稱,有歐陸小鎮的感覺嗎?據說是參考荷蘭風格派畫家蒙特里安的《紅、黃、藍與黑色欄杆》而興建的,拍照是不錯的,難怪成為網紅打卡位,香港也有一個公屋屋苑向蒙特里安這幅作品致敬,就是火炭駿洋邨,其實這種風格即係有橙色同黃色的格仔既建築,但陽光太猛烈係頂樓行好易出汗,難怪餐廳人流亦不是很多,或許夜晚會比較受歡迎,裡頭有聯合出版的一所書店在開座談會講香港文化,賣的書跟香港的三聯書店差不多,同一個品牌。







回到商場,找不到g jump這個兒童樂園,最後發現原來在剛才餐廳附近,200幾蚊可以任玩彈床遊戲,非常適合小朋友,睇完之後我地決定離開,出發去文和友。