《由麻雀嶺行去紅花山睇吊鐘花.緣份似 迷了路》

   

今日決定行麻雀嶺,聽講都幾難,所以出發前心情都係麻麻,唔係好鍾意個種畏高的感覺。

我地首先搭去上水,然後再搭小巴去上麻雀嶺村,落車之後見到個阿伯都係上山,睇佢冇咩裝備又好似唔多識路,於是就教下佢點行,之後佢就行先過我地。


麻雀嶺村呢面都算係比較多草的山,所以一開始行都好輕鬆。


行上200米都只係用咗幾個字,好輕鬆,右面回頭望已經見到沙頭角海,好靚,似乎只係麻雀嶺村呢面先望到咁靚的景色,上次行蓮麻坑沒有山海相繆呢道風景。


之後就慢慢沿小路上山,聽講遲下紅花嶺會起郊野公園,如果係就好啦。根據漁護署的文件,建議的遠足徑會以紅花嶺及紅花寨兩座高山為中心,接駁4個主要出入口,分別是蓮麻坑、禾徑山路、塘肚坪村及山咀。


臨上山頂一段路真係比較斜同埋高,我有少少驚,於是都坐低咗一陣適應一下個高度,望落去係少少危險,因為d泥路總係有種令人不安,怕滑落去的感覺。之後怕多幾步原來已經係山頂,成件事都係好快。


一上到紅花山山頂,就會見到前面雞公山個頂,迤邐山勢,旁歧斜出,不過我地冇行去,只在這面攝景照相。


呢度就係望落去頭先爬上來的山路,攀石而上,上來180度無敵大海景。


沙頭角海好綠,可能天氣好,可以望埋遠處的小島。浩蕩連嶂的青弧翠脊交疊於天際。


望落去上麻雀嶺村,我覺得有少少似瑞士瀑布鎮,因為瑞士山區都係山谷下有條小村,村落都係綠草如茵,唔錯,有少少似童話故事。


好清清咁望見沙頭角建築物。


沙頭角海的黛綠套著邃青山脈。


其實今次此行目的係為欣賞吊鐘花,剛好又係紅色,我查過紅花山的由來係有關紅花會反清復明故事,另一意思係山上紅杜鵑,但我覺得吊鐘花更加好睇同貼切紅花山之名。相傳蓮麻坑係因為有蓮麻,即係山橙,沿路見到幾朵白花,似乎就係山橙的花。


沿小路一路睇下有冇吊鐘花。


之前順便行去蓮麻坑礦洞睇下,其實唔難落去,但礦洞已封,純粹行了一個圈就離開。


呢個角度影過去有少少似心形。


最後山路遠望見到上次行蓮麻坑的一段密林及參差交疊的側峰橫嶺。淺青翠綠的脊線起起伏伏,自圍成一個天地。


最鍾意由蓮麻坑村出番黎,因為部份路段係禁區,所以要行上山遊繩出去,雖然峰迴嶺轉,山路崎嶇,但呢段路d繩好穩,所以我行得都好快,好舒服,出去之後搭返小巴去上水完結今次的旅程。