《下關.原爆.一剎那恍惚 若有所失的感覺》


7點出門去門司港,好快就到門司港,大約15分鐘,好靚好空曠,琴晚打完風,天色好好,晨早天氣清涼,行到超舒服,呢度建築物西洋風比較重。








異國風情的門司港。




呢度就係搭去下關的碼頭。


之後行去搭船去唐戶市場,我發現唐戶市場頂樓有一大片草地,影出黎的相片好靚,而且完全冇人上黎,好空曠。



有幾條支柱,幾宏偉。


遠望就係關門海峽,連接本州同九州,日本海同瀨戶內海的一道海峽,呢度舊稱馬關,中日甲午戰爭就係響呢度簽馬關條約。


天色晴朗。即使晴朗天,日本天色都比香港要藍。


下面就係唐戶市場,類近於東京的築地市場,但9點幾到好多店都已經賣完海鮮了。

乘船出發大約15分鐘就到對面,海峽距離大約同天星小輪差唔多,船上面得我一個行上去睇風景,好爽。





由唐戶市場可以行幾個字到赤間神宮同日清講和紀念館。




呢條係李鴻章道,相傳佢響呢度行黎行去諗緊簽唔簽馬關條約,其實而家已經變成人地住宅民居一部份了。



當年傾和約的會議室場地。日本人保存文物真係好勁。


李鴻章書法。


之後再搭船返去門司港,見到條橋升起左,分左兩半。


響門司港車站等列車返去小倉。去到小倉大約10:50,因為我等左大約半個小時先有車,但都幾快,因為今次我冇跟google map,有車就先上,11:05上左開去博多特急,用pass真係省左好多錢,因為呢幾日響九州搭黎搭去,之後就會搭特急去長崎,最後一日旅程,唔計琴日打風,其實旅行程都好順利,冇咩浪費錢,不過去唔到由布院係幾可惜,下次阿蘇火山開返,我就一於去熊本,阿蘇,由布院,仲有南九州宮崎都未去!


返到長崎之後就將行李放在長崎駅,之後就搭地面列車去長崎原爆遺址,去到原爆公園,而家已經變左一個安靜的公園,有小溪流,幾個學生在拍照,好靜。


原爆雕像。


小溪旁邊有少量廢墟遺物,可見當時災難之嚴重。


原爆博物館仲展現出浦上教堂的損毀情況,好多生活用具都壓成廢鐵,非常恐怖。



希望世界和平。


出左黎再行左一陣公園就搭車返去長崎駅,其實都係幾個地鐵站路程,短過我去沙田。


於長崎駅的商場叫左個定食,成個商場都冇咩人,九州人口唔算好多,好多餐廳都冇人,可能唔係食飯時間,相比香港無時無刻都咁多人,原來正常生活應當如此,唔洗排半個鐘先食到一餐壽司。

今次旅程又完結左,長崎機場離境去香港個閘口原來要夠鐘先開,而且得一班機可以等候,個機場真係細到無倫,下次可能去福岡熊本會比較方便。