《博多太宰府.行橋.任雨灑我面 難分水點淚痕》


到達博多之後就去搭JR去其他地方,將行李鎖在博多駅locker,之後上錯左由布院之森,原來要預約,我冇預約,唯有上去望望再落返黎。


之後就搭巴士去太宰府,再行上去天滿宮神社。


人唔算太多。




去到稻荷大神社得幾個人,所以行得幾舒服,四周都係樹林。


最頂呢舊大石下面的神明唔知係咩。


行完之後就落返黎等列車返去天神西鐵站。

之後就搭巴士去福岡海購城瑪麗諾亞OUTLET,發覺原來冇野買,d品牌一係就貴唔抵買,再唔係就同香港差唔多,所以空手而回。


等巴士去福岡outlet。


冇咩好行。


行左一陣天神地下購物街,冇咩特別啱買的東西。

搭返車去天神站。去到天神站就去左藥妝店買藥妝,買完就再行去10蚊店買野,之後再參加抽獎,中左3獎多¥100。

大約5點左右就搵路去天神駅去博多,原來天神駅係地鐵站,之後搭福岡空港線,點知搭左另一條分叉線去左箱崎,搭返轉頭,申洲轉去博多,搵左好耐都搵唔到個locker,原來我鎖左響個站裡面的locker,之後喪訓去到行橋,佢架JR比較特別,去到小倉會停一停,然後掉返轉頭行,之後到左行橋。



排隊預約聽朝搭由布院之森,行橋好處係冇咩人,唔洗響博多大排長龍,之後買炸雞,去酒店,酒店距離比佐賀遠好多,附近有間百貨好早就關左門,另外有間勁大間藥妝店,又係鬼影都冇,得我一個夜晚晚仲去行。我買多左少少野,附近冇民居,所以冷清,唔明兩間店點樣生存。

另外晚餐食一人燒肉,店名叫做太田,佐賀和牛同伊那之雞,唐揚雞好滑,配highball一流,和牛更加係極好味,佢幫我燒唔洗我自己亂黎,上次東京自己燒得一般,浪費左,今次正好多,好享受個種言語不通的感覺,唔洗理人地傾咩,得我一個人的和牛店。大把時間,自己一個人旅行就係可以6:30起床,以碎片式睡眠補充體力。





返到酒店之後出面開始打風,部份地區仲要停電,飛機都要停飛,幸好今日交通好暢順,行橋附近勁早就熄曬燈,猶如死城,住宅都係咁,返黎的時候我都要行昏暗小巷,酒店單人房唔算大家但擺位一絕,全部野都唔會頂到。