《失落由布院.小倉.除非放下心中的負累 一切難以挽回》


今朝一早起身就拎住行李去由行橋開始向下搭,目的地係由布院,大約一個鐘左右到達大分站,去到行去另一個月台,上到去月台我發覺冇一架列車寫住由布院之森,只係寫住兩個不知名地方。

奇怪,於是我落返去望指示板。


跟住上返去月台就及發現架列車開走左,我知道個兩架車,一架去唔到由布院,另一架終點係由布院之後好幾個站,原來只係普通特急,所以唔係由布院之森,直到而家我都唔知道係咪因為打風取消左由布院之森。

無論如何,去唔到由布院,當時我預約3點左右離開由布院返去小倉,所以根本冇時間去到由布院,因為搭得黎都要趕住走,於是諗左陣決定放棄,而家諗返轉頭,其實我可以回程唔搭由布院之森,搭返普通特急咪得,又唔係只係得佢一班車,再者,其實我可以由大分搭去別府睇下地獄都好。


大分車站。


結果我選擇左咩呢?我選擇左走人,就係搭返去小倉,呢個係最失敗的決定,因為冇列車到,我於月台企左一個幾鐘先有車返去小倉?點解我要去小倉呢?因為我今晚酒店安排左於小倉站前酒店。搭列車去小倉途中又遇到故障,結果列車上百無聊賴,玩下whatsapp,成兩點幾先去到小倉。

去到酒店放低行李就四周圍行下,我揀左apa,但我覺得小倉間apa唔係好就腳,距離商店街同埋大商場都有段距離,但旁邊有一座動漫商場,幾層高,係九州市最大動漫館,仲有間北九州市漫畫博物館。


小倉駅。


好多動漫睇,用黎消磨下時間一流。


跟住我就行去商店街打算搵野食,已經係下午了,市場的店都關左門,冇得買海產例如壽司刺身,所以我去左大創行街,買左唔少手信,不過返到香港發現只有少部份手信係值得買,其他都冇咩用。


之後我就去左吉仔食咖哩,我覺日式咖哩好好味,於日本我覺得定食,燒肉,和牛同咖哩係我會食的東西,其他食物例如刺身、壽司、火鍋我暫時都冇咩興趣。


順便於車站前買左個便當返酒店食,但係太凍啦,味道一般,但幾有當地風味,香港好少機會車站前可以買到個便當返去屋企食。如果咁易有便當買,我諗餐廳應該會少好多生意。


返酒店,唔知係咪太累的關係,一訓就訓左一個鐘,醒返已經係夜晚8點,我睇地圖見附近有激安之殿堂,大約行18分鐘,咁我就決定行去睇睇有咩買,結果去到間舖,好多野睇,幾層高,於是我成晚就行街,我覺得行超市或百貨令我唔記得出面發生咩事,都幾放鬆,最正係呢間野退稅唔洗排隊,一諗起上次東京排左成幾個鐘之後仲要趕最後一班地鐵就覺得好慘。

今次雖然落大雨,但其實條街仲係好乾淨,冇咩臭味,有兩三日唔洗聞到煙味真係好舒服,空氣質素比香港好好多。其實旅行旨在渡假休息,冇咩非做不可的事,即使計劃要去的地方去唔曬其實都冇咩所謂,記得第一次去京都時因為錯過左美山町個班巴士而耿耿於懷,又會因為天氣唔好覺得旅行蝕左錢,但其實可以去旅行本身已經係一種福氣,呢幾日完全自主,鍾意洗幾多由自己決定,反而懂得節制,購物以實用為主,行到頂唔順就訓下,唔洗諗咩話題同其他人講。



今晚的宵夜。


小倉係一個唔錯的城市,入夜後仲有唔少餐廳營業,燈火尚算通明,天氣清涼,冇東京咁多白領,又冇佐賀行橋咁冷清,條街多d人,有人會踩下單車。