《亡命Tuk Tuk.下半生不要只要下秒鐘》

食完飯,我地想去揼個骨,發現refresh24收凌晨一點,好似仲趕到,於是決定搭車去,見到有架tuk tuk,傾完價之後就上左車。
可惜個司機唔知係咪high大左,渣渣下車大呼小叫,又無端端舉起雙手表演唔渣軚盤,我地嚇到叫聲師父,叫佢冷靜D,唔好亂黎,有事慢慢講。
佢渣左去唔知邊度,最後響一間按摩院前面停低,佢應該係車去指定骨場有錢收,我地叫佢車返去refresh24,傻傻地,佢照做,渣到勁快,80公里!!轉彎個陣仲好快,我feel到有d離心力,比佢玩死! 5個人坐一架咁細的車,隨時都有飛出去的可能,等同玩命,服左自己。
IMG_E3603IMG_3611.jpg
仲笑得出我都幾好野,D鬼佬好似唔驚死咁,不過佢地冇我地坐5個人咁多,人太多真係好易翻車。有朋友話,去左幾日好似去左好耐旅行咁,當然啦,咁多痴線野發生,的確係難忘。
最後安全到達,執返身彩,馬上衝入去refresh24,可惜冇咩技師,5個技師有個仲要有個係男人,偉哥猜輸左,唯有辛苦少少,比男人按。
技師揼揼下我訓左,醒返個陣佢差唔多揼完,我右手上面D肌肉比佢揼到好痛,舉起手都痛,唔知佢識唔識哈,算,拉筋有幾下的確係幾舒暢,爽! 印象中好似比左50蚊泰銖小費。
返酒店個的士司機又唔識路,搵唔到間酒店,兜左好耐先搵到,後來發其實停響附近行去仲方便。
夜晚各人都有自己節目,我就玩玩手機剪下片之後訓著左~~