《四面佛.神 請你動凡心 請給我回音》

本身就plan左第二日去丹能沙朵水上市場同埋美功道水上市場,但係琴晚大家都好累,於是遲左少少,12點先到Savoey食午餐。
呢間Savoey響Mercury Villa裡面,其實都係Central Embassy附近,食完野,就落雨,去水上市場都冇咩睇,加上車程都好耐。
IMG_3623HYLF0533
呢間餐廳又係好多blogger推薦的泰國餐廳,但冬陰功唔辣,我覺得最好味係個蟹肉,好好味,其實菜式就不過不失,但我覺得都好味過香港,又係狂食,加多碗飯,餐餐咁食法真係痛快,其實泰國冇咩特別非去不可,但係以食物來說一絕,而家先發覺原來泰國菜都幾多元化。
由於食完野見個天都仲落緊雨,於是我地轉移策略(醒!),決定去healthland揼骨避雨,今次正啦,healthland腳底按摩真係好舒服,舒服到我都訓著左,全身有種放鬆的感覺,而且400泰銖,好平! 難得大家都覺得唔錯,一齊去玩真好!
出左healthland發覺停左雨,於是決定去拜四面佛,行15分鐘路去附近火車站,再搭返去Silom個位,四面佛係比四圍建築物同公路包圍,好似路邊的一座廟,但係又有好多人拜緊,我落去都拜左兩下,希望細妹有大學Offer,點知佢第二日真係收到,巧合!
IMG_E3660
到左四面佛,大家都好誠心拜緊。
IMG_3662
原來位置響各大火車同馬路中間,好特別,冇諗過竟然係完全冇建築物遮蓋。
IMG_3667
臨走佢地選購緊佛牌。
IMG_3668
我企緊呢個位好似就係幾年前炸彈爆炸的位置,環境就好似冇發生過任何事咁,馬路依舊擠塞。
IMG_E3653.jpg
呢張相都幾壯觀,平日曼谷好多地方都係咁,想要唔塞,唯有搭地鐵出遠少少再轉的士,咁樣會舒服D,哈。
開心呀,三妹做左大學生,威!