《遺失銀包.錯過了你叫人無奈.FIRE & DINE》

出事了!
去完水族館,我地就決定搭的士去JJ Market,去到見到好多人,佢地響門口買串燒,我呢買左包西瓜,都幾好食,但係入到JJ Market發現好大好亂,行左好耐都冇咩啱買的東西,唯一就買左個生日杯仔比細妹,之後就走人,決定去河濱碼頭夜市。
IMG_3541IMG_3560
可能JJ Market適合女人去,我地覺得冇咩好買,同埋環境比較凌亂。
搭的士去河濱碼頭夜市,同司機好難溝通,落左車先發現偉哥唔見左個銀包,我地懷疑跌左響的士,因為臨上的士偉哥都仲有買野飲,結果打返比個司機,叫佢渣架車返黎,銀包的確係架車度。
好彩,擾讓左一個鐘,偉哥終於悔改,為左慶祝搵返個銀包,我地去食好野!
河濱碼頭夜市好大,有好多個Zone,比較新同埋整齊,加上又近河邊,有條長廊可以影下相,但係曼谷夜景唔算好壯觀,相比香港直情係廢。
IMG_E3593
反而夜市五光十色更加值得影下相,本身打算去睇泰拳秀,但係1000泰銖佢地覺得貴,我自己麻麻地鍾意睇打交,由於太肚餓,於是我地決定馬上去Fire & Dine度食野算,呢間應該係我地食過最貴的餐廳,埋單食左成4000幾泰銖。
IMG_3562
IMG_E3564
其實本身食物不算太貴,但係每人叫左杯酒就貴啦,佢地覺得D酒麻麻,我自己杯藍色就就好好飲,配上live band music,Ed Sheeran的歌,氣氛簡直無得彈,成班人share野食的確係幾正,烤雞正! 我自己覺得最正係咸蛋炒魷魚,極好味道,真係超好食,咸蛋都可以炒菜,仲要咁香! 燈紅酒綠的生活就係要咁!
BIIH3273
大家對烤雞的評價唔錯,我都覺得幾好,軟殼蟹就唔夠熱,不過串燒由於漏單,我地食飽曬先到,而家燒得太耐啦,肉有D硬。
附近都仲有好多餐廳,咩國家菜式都有,下次可以再試下。
可惜食完野時間都唔早,無時間深度行,要趕住去揼骨!