《泰菜NARA.暹羅海洋世界.難道我可以扭轉宿命重遇你一次》

第二日朝早,峰爺自己一個搵親戚曬淨做法事,我地幾個就去左Terminal 21參觀下,呢個商場每層都用一個城市做主題設計,不過我地就覺得悶到痴線,但為左等人唯有周身影下相all下屎咁。
IMG_E3416
偉哥食左兩個窩夫,一杯義大利雪糕,打比峰爺,佢話趕唔到,叫我地食先。
好!我地搭地鐵去Central Embassy食Nara。呢間餐廳連續10年獲老牌雜誌《Thai Tatler》讀者票選為「泰國最佳食府」,顛! 不過金鐘有姊妹店Apinara,新城市好似都快有店開,咁遠走黎泰國食,就係貪佢平D!
Nara係梵文解女人,因為呢間餐廳係由泰國女企業家創立的。
間餐廳都唔錯,可惜我發覺冬陰功係唔辣的,不過睇番D飲食評論話食泰式咖喱最忌太辣,這樣就吃不出咖喱的其他味道,我就覺得辣D會更加好味,餐廳環境都裝修得幾好。
IMG_E3435
IMG_E3437
Nara內部裝修,都幾高貴。
PPXC8076
各位食神都好高求,指手劃腳。
食物分別有冬蔭功(唔辣的),雞肉豬肉串燒(幾好味),生蝦(我冇食),小食拼盤(大家覺得蝦餅一般),咖哩(幾好味),醬汁方面,泰國菜係幾有特色,就算食物普通D汁都幾好味。
我覺得泰國咖哩似乎比起日本咖哩更加好食,味道層次多D。
食到最後,峰爺黎左,我地埋左單之後就去暹羅水族館,入場費要$990泰銖,但係我覺得都幾值得去,因為個場好大,成10萬平方呎,同京都水族館差唔多大,雖然細過大阪海遊館(20幾萬呎),但有條海洋通道都幾多大魚可以參觀。
IMG_E3494.jpg
IMG_E3503.jpg
曼谷呢面有D動物海洋公園都冇,例如好細隻的樹蛙同埋蛇,但係我都係覺得京都水族館最好,因為人最少,而且企鵝館靚D,同埋我對京都水族館個海豚表演印象都好深刻,仲有娃娃魚(山椒魚)睇,反而曼谷呢度就無海豚表演,但係有水獺表演。
記得去過摩納哥(蒙地卡羅)的水族館,有個好大的鯨魚骨砌出成條鯨魚的標本館,都好壯觀,但係動物種類反而冇曼谷呢度咁多。
無論邊度的水族館我都好鍾意去。