《新橋驛.感激車站裡 尚有月台》


之後搭返一個站去秋葉原,將買的東西放在locker,之後出站,發現落大雨,唯有急步行。


發覺日本地鐵站有d位真係好矮,我行過去都會撞到頭,係咪為地震用途呢?定係以前d人真係咁矮?


呢度係文化中心,即係大劇院。


雨程最好都係去博物館,響呢度我留左大半日,一開始仲比左錢拎個導賞機,但我發覺個導賞都係針對幾件展品有語音導賞,其實佢每件展品都好詳細咁講到底係咩黎,比起台灣博物館同歐洲的博物館都詳盡,又有中文,唔洗借導賞機都可以。


好多學生都黎參觀,好多佛像雕塑,都係我比較鍾意,反而對於書法同畫我就真係唔係好識欣賞。



好多唔同種類的刀。






都係雕像係比較好睇,其他畫同書法我覺得冇咩特別,不過作為國立博物館,都算係比較好行,但係冇咩特別獨特的代表作,例如英國有羅塞塔石碑,法國有名畫,日本最出名的神奈川沖浪圖就外借左,好似我上次去台北故宮,白玉菜又係借出去比台中的展覽,實在抱憾無緣。


撞到學生的參觀活動。

完左上野個面的參觀,就搭一兩個站去秋葉原,雖然我不熱衷動漫,但都想去睇下究竟個度係咩地方。



秋葉原都好多動漫的figure賣,仲有好多層公仔機,影貼紙機,卡通精品kiddy land,幾多野睇,但無咩想買,都係走馬看花為主,但見到好多香港人同埋好嘈。


價錢有d二手都係百幾蚊,貴就幾千都有。



前面呢位香港少年收獲豐富,羨慕佢。我就兩手空空。


走入內巷,有好多女僕響條街度宣傳,有部份響樓上宣傳,不過好似冇咩人理佢地,樣就麻麻,我就說咩興趣,不過香港都比較少見呢種街頭宣傳。



返地鐵站前見到akb48 cafe同埋高達cafe,同樣都冇咩興趣哈,到此一遊。


行到半死,經過秋葉原洗禮,覺得有d頭暈,街邊太多人與車,無左早兩日的寧靜,於是就想返去酒店抖下,一開門見到黃昏夜景都真係幾正,順便食埋車站買的便當,一個人靜靜地食便當都幾開心。食完就玩下手機,累就抖下,好快就訓左。




本想就此結束今日的旅程,但訓到8點半又醒左,hea左陣,覺得渾身是勁,一場黎到東京點可以浪費晚上的時間呢?於是提起精神,馬上換衫,呢個時候師兄話要幫佢買清酒,去bic camera,我根本都唔知咩黎,但去搭去銀座附近的有樂町站,之後再拿拿聲行去,因為佢好似10點就關門。


地鐵站都見到呢間百貨公司,搵到清酒,再影比師兄,最後臨關門就買咗兩支清酒,叫路上有花。


拎住兩支清酒再搭去銀座,搵到去激安之殿堂買手信。

想買少少野比細妹同埋朋友,最後埋單大約萬幾日圓,返去先睇下到底邊d手信係好,都係抱著嘗試心態,因為上次泰國曼谷手信好多都係無用,評價一般,但我又好難狂掃貨。



見到飛機杯,參覲下,可惜無朋友想要。

排隊先係地獄,由11點3開始排,排到11:45先到我可以埋單,為左平少少要等咁耐真係慘,平幾多?我就真係唔清楚,之不過諗返其實好多地方都有藥妝,我買個d又係基本款,度度都有,事後諗返響度排隊真係傻,試下購物都係一種體驗,算啦。

但最後一班火車12:30開出,我好彩12:15可以離開跑去銀座站,之後就轉車去新橋站,新橋站係關鍵,因為最後一班返去有明的火車就係海鷗線12:30由新橋開出的鐵路,問題係我去到新橋發覺個陣快將落閘,於是即刻彎低身爬進去,以為自己成功左,先知自己充值用完,唯有搵職員帶去增值,準備增的時候先知原來去錯站,因為新橋好多條線,我去個條唔係海鷗線,爽呀!

唯有爬返出去,根據職員指示跑去真正新橋站,跑到去,剛好上到最後一班車,行左無數樓梯,拎住兩支清酒同埋手信,非常辛苦,好彩趕到,否則都唔知點樣返去有明,節省左好多時間同金錢。

為左獎勵自己,去lawson買左兩個飯團,枝豆同埋日本人比較喜歡的yebisu啤酒,枝豆好似香港仲好味,飯團就差唔多味,至於啤酒好苦,但對住個海,完成一日任務,是滿足的。