《台場.還恃住年少氣盛》



第二朝一早起身就check out,之後就買左去羽田機場的旅遊車票,然後再將行李寄存在有明酒店裡,自己就去市場前睇下魚市場╴即係新豐洲市場,因為成9點先去,所以冇左凌晨賣魚睇,去到發現原來係一個有冷氣的市集,裡面有好多賣乾貨同食物的店,見到好多海產。

我買左個玉子黎食,比想像平,廿幾蚊港幣,恆安宵夜都係呢個價錢,但係份量好多,食完都等於食左一餐,涼浸浸好好味,我覺得全程最抵係買呢個黎食,因為lawson雞扒雖然好味,但係有時候賣曬,而且熱氣,呢個玉子食完好飽肚,送茶一流。市場前我行左幾圈之後就離開左,本身都想買少少乾貨零食,但係又唔想拎咁多野,同埋唔知道香港有冇得買,同埋貴唔貴,所以都係唔賣算。



之後我就搭去台場海濱公園,一開始係去aqua city睇下,一直不斷行商場,今日最主要就係參觀台場。


見到有間文具店,d文具都唔錯,不過我冇買到。


呢座就係aqua city,由於天色唔太好,所以都係行商場最好。


之後行左去自由神像睇下,天氣唔好,影到好核突,原來呢座係象徵日本同法國友好的建築。


突然間見到有間恤衫店賣衫,發現竟然990日圓!即係80蚊港幣,平過香港一半,即刻買左兩件返香港著,呢間店叫suit select,在大商場開店,品質應該唔錯,之前搭地鐵見到成車地鐵都係著恤衫,好似當恤衫係便服咁著,打扮非常斯文,所以都想買番幾件,買返去日本的手信中,應該係呢樣最抵,明顯地平過香港好多,而且又唔會撞款,唔差ga。


之前繼續行走,出返黎再去第二個商場。



來到台場Diver city,呢度最出名係門口巨型高達同埋頂樓高達博物館。

但去到商場食下野先,聽講日本吉野家好味d,於是我都買一個餐試下,食落又覺得差唔多,香港仲好似選擇多d。


上去高達展館睇睇,真係好多高達,可惜我唔係高達迷。


出番黎發覺天色竟然突然變好,同頭先一片灰濛濛差好遠,行落公園身心舒暢。


旁邊仲有一個維納斯城堡,其實係outlet黎,裡面都有幾多特別的牌子,而且設計好似西方古代建築的風格,幾正,我幾鍾意行,因為周圍都係暗暗地。



又真係有個維納斯女神噴水池



呢度就比較奇怪,應該係akb48之類的見面,見到好多人排隊,仲見到女人排隊睇,但我唔係好明白,行近望都係普通人樣,其實都冇咩特別,唔明點解咁多人排隊,見到面又有咩好傾呢?


商場裡面仲有一個汽車博物館,裡面有勁多車,都幾得意,影左幾張相。


行上一層,可以睇曬地下樓層到底做緊咩。






沿路見到唔少日本學放學影相,原來佢地鍾意放學去公園影相,有趣!

見到台場摩天輪,於是立即買票,唔係玻璃底即係有位,我一個人上去坐,最正係佢慢慢轉,唔會好似曼谷咁,轉得極快跟住停好耐,佢可以比你慢慢睇清楚身邊景物的變化,而且有人會抹乾淨每個窗,好細心。1999年開始營業時曾是世界上最高的摩天輪,可惜而家最高係Redhorse OSAKA,但都好好睇,天清氣朗,難得有段時間終於係好天。







好快天色又開始變暗,我就一個人去左台海海邊度坐,坐左個幾鐘,就係咁放空下自己,冇咩好諗,腦袋空空,行到累時最好坐下,完全唔覺得悶。




胃口都唔錯,就食多個海鮮丼,都唔錯。

見時間尚早,於是就決定搭架巴士去其他地方睇下,本身冇plan過,是但見到架巴士就上,所以我都唔知道自己上左咩巴士,打算到終點站就搭返轉頭,總之9點返到有明酒店搭巴士去機場就可以。

事後睇返,原來我搭個架巴士係台場Rainbow Bus (お台場レインボーバス),來回品川駅至台場,可惜我一搭到去又搵唔返佢個總站響邊,頭先食海鮮丼又用鬼曬d現金,於是我嘗試查下點樣返有明,見到品62呢架巴士,但當我想睇下點行時,部電話就熄左,因為冇電。

當下我係有少少驚,但仲有時間,因為先夜晚7點,仲有兩個鐘比我返去有明,於是我走左去搭[ 品91 ] 經[品川海濱站]]往八潮公園城,搭左陣發覺好似愈搭愈遠,感覺陌生,於是我我寫左張紙比司機,寫「有明?」,佢就好激動話唔係,於是我就落左車,拎住d恤衫,有少許無助,後來決定見到巴士就上,反正電話無電。

見到品93去目黑黎緊,我就上左去,搭返去品川站,於是我去左櫃台問職員冇現金點樣返去有明,佢地叫我搭地鐵,但我地鐵已經無曬錢,唔夠錢返有明,雖然有信用卡,但冇辦海外提款,而且我又唔記得密碼,提款卡剛換新,都唔記得左密碼。

試下排的士,睇下可否用信用卡比錢,發覺勁多人排隊,最後企左響條街度,8:15pm,時間愈來愈少,有明巴士開出的時間是9:05分,只有少於一小時的時間,中間要轉兩條線,最後我同自己講,唔得就去報警,因為都冇地圖,唔知點樣行返去。

後來我發覺自己銀包有150蚊港幣,於是我即刻跑上去外匯店替換,成功換到1000日圓,於是馬上增值,然後搭地鐵返去,我估計海鷗線要25分鐘,但仲有幾個站先到新橋,其實我都預左miss班巴士,搭海鷗線個陣大約8:30鬆d,於是我諗會唔會趕到呢,周身郁,好想即刻跑出去,可惜太多個站,當列車終於到有明站,我就即刻跑出去,見到已經9:04分,跑返去都要一段起碼5分鐘的路程,好彩係紅綠燈全部都係綠燈,狂跑,跑到酒店,見到巴士關左門準備開,我攔住左,然後職員幫我stop架車同埋去酒店拎行李,最後成功上到車都要好多謝佢地,下次唔夠膽再咁玩,只要任何一個位出錯基本上都要自己搭的士去機場,而我都唔知去邊到搵到錢再搭車。

去到機場,發覺原來清酒唔可以上機,於是要搞託運, 比左400蚊,下次都係咪買清酒,或者預先辦定託運,比師兄累死左。到香港機場個gip仲要爛埋,真係慘。

無論如何成功返到香港都已經好好彩,東京之旅真係一早比一世遙遠。