《上野.御徒町 美 難免總有些缺憾 》


響張長椅度訓醒就即刻去沖涼浸多次溫泉然後離開,之後拎住d行李搭幾個站就到左有明華盛頓,發覺由地鐵站行去大約6-8分鐘左右,直行轉彎就係,都幾方便。

可惜電話冇咩電,又要比100圓充一充,後來上到酒店房,我發覺電視機有usb位可以沖電,正!原來呢度有直去機場巴士,我走係經羽田機場,黎東京就係成田,聽晚可以book定巴士直去機場節省時間。

我覺得酒店有陣霉味,可能都比較舊同埋平,但就可以接受的,放低左行李就直接搭車去玩啦,又係撞正人地返工,可憐,迫地鐵!

之後就搭返地鐵出市區,海鷗線好好風景,而且係架空,可以望曬周邊高樓大廈同埋海,唔錯。

之後再轉車去上野,由上野出去行左一陣就到左阿美橫丁,聽講返賣平野,但由於太早,好多店都未開門,我都係走馬看花咁睇下,未有d咩想買,因為唔想一早就渣住咁多野。



阿美橫丁都幾短,一條街仔,有書包袋賣,但冇咩想賣,之後又落雨,於是我就入左御徒町車站旁邊的uniqlo參觀一下,見到有火影忍者t shirt,同埋有人搶緊的kaws t shirt,但其實我覺得設計都幾核突。

佢限定每人每款每隻色只可以買一件,仲有人定時會拎手提袋出黎賣,話得番最後一件,但係又可以keep住拎出黎,令到大家情緒高漲,之後響其他見到的uniqlo反而冇咩人搶,奇怪。我自己買左3件t shirt,發現香港買好似仲平,99蚊港幣一件的。


之後落左去地底的吉池百貨參觀,買左幾個杯麵同埋一支甘酒,唔知甘酒係咩,所以一定要買黎試下,一試發覺係類似阿華田的味道,好奇怪,唔覺得有酒的成份,而且奇怪得黎係唔好飲,中左伏。


行到累,所以搵左間拉麵試下,呢間係一間橫濱口味的拉麵,叫横浜家系ラーメン 壱角家 御徒町駅前店,我發覺呢度叫拉麵係會送埋一碗白飯,第一次見會送埋飯,飽到傻,普通麵質,d麵好粗,湯都好濃,自己覺得比較奇怪,但試下無壞,始終譚仔好味d。




食完野之後就決定去東京博物館。