《情感留在溫泉 全球沒有這樂園.大江戶溫泉物語》


返左去新宿之後我就去拎返行李,之前一個人行的時候都諗緊今晚應該去邊度訓,本身有考慮過膠囊旅館,貪佢夠平,反而聽日book左酒店,一晚半晚都冇咩所謂。
後來我發現原來膠囊旅館即晚入住都要幾百蚊,而且咩都冇,位置亦都唔係好近鐵路站,分分行到半死,所以再睇睇,發現左呢個溫泉中心,評價都好似唔錯,而且位置近海,在電信中心站,我聽日入住的酒店係有明華盛頓酒店,相差三個站,全部都係東京臨海副都心位置,發展比較新,所以我就決定去睇一睇。

一落左地鐵發覺附近都幾荒蕪,開頭我仲以為自己去錯,遠處見到類似貨櫃港,但路上一個人都冇,唯有跟住google map行,後來見到呢個「大江戶溫泉物語」。


行多幾步就見到呢座仿古建築,行到去門口比佢嚇死,突然之間有音樂又射燈,但附近只係得我一個,仲有大聲喇叭播日文,我諗應該係歡迎我吧,都幾得意,但附近漆黑一片。


行到去裡面就有好多locker,我唱左錢就將行李鎖左響locker,之後就帶斜揹包拎和服替換,裡面都仲有一個小locker,之後再入去就見到一條仿江戶時代的街道。

由於時間已經10點有多我先到,好多古店都關左門,其實都係食店,有韓國菜,日本拉麵同埋定食,仲有夾公仔機同其他野玩,但我而家只係得番一間定食拉麵同埋小型居酒屋。


入夜之後部份裝飾都會圍封,但係燈火依然通明,同埋會有日本古裝劇播放,不過只有聲冇影像,我行到半死,部電話又冇電,但唔理咁多啦,鎖左個袋就去左浸溫泉。

由於溫泉冇得影相,所以就冇相提供,佢裡面又有locker可以放毛巾,簡單沖下個身就去左浸,本身響台北浸過日勝加賀屋,慘到無倫,於是對溫泉心生恐懼,但琴晚浸過又覺得幾好,但酒店始終面積有限,好彩琴晚唔算多人。

大江戶溫泉物語的溫泉區都幾大,有好幾個泉,中間的那個溫度太高我浸唔到,但旁邊幾個都好舒服,面積又大,呢個時間基本上係我一個人浸一個池,爽到傻,右邊仲有個按摩溫泉可以訓曬成個身落去,有按摩功能射水落腳掌同腰間,舒服都唔識形容。

浸完室內就出去試下室內,發覺日本溫差都幾大,夜晚幾涼下,一出到去室外又有另一番風味,依然一人一池,但多左園林石景同埋花草樹木,黑夜之外明滅可見,溫泉蒸氣冒起,靜靜沉在水中,覺得真係遺世獨立,放假!身心都得到休息,旁邊d人講日文,唔識更好,唔洗理佢地講咩,浸左幾次,發覺d水好似比較柔軟同滑 ,消除疲勞,聽日可以繼續戰鬥。


浸完溫泉出黎就睇下有咩食,只要比手帶佢嘟就可以,唔洗比現金,真係好方便,我揀左碗簡單的叉燒拉麵同埋一杯雪糕,拉麵就好平,但雪糕就比較貴,要港幣20幾蚊。


坐響度食,感受下江戶時代氣氛,見到有日本人都會自己一個黎浸下溫泉,所以一個人完全不覺得奇怪。


夜晚晚一個人食野玩手機都幾正。


後面有尿袋可以租用,但係100圓只有20分鐘,我充左兩次先勉強充到多番一半,如果有得插線充電會更好,呢方面大陸就好好多,唔洗比錢充電,後面拉開門有一間超大房比人訓覺,係日式榻榻米,幾十張床,見到有幾個人訓緊覺,我就唔阻佢地,大房燈光調暗左方便訓覺。


一時興趣兜左個圈,見到原來後面仲有個酒吧未關門,於是我就去買左杯威士忌加冰飲下,都幾大杯下,但唔算太濃,飲曬都唔覺得暈,只有幾分醉意,舒服。



仲有夾公仔機比人玩。


飲完野就行上去睇下咩黎,上面個層原來仲有硬幣按摩椅。


之後有間大房,推門之後發現係長椅,比人睇電視同訓覺,好靜。


我都揀左個位訓,有毛巾當被,本來想睇日本電視,但節目真係好悶,都係台北酒店電視節目好睇,日本節目我真係唔識欣賞,於是熄左佢,玩左陣手機就訓覺,第一次著和服訓覺。


訓到第二朝就check out,發覺連埋住宿浸溫泉食野都只係用左港幣$458蚊,訓過夜都係加2160圓,而且又唔洗提早book定,其實真係超平,抵過住酒店好多,不過下次可以帶個充滿電的尿袋去會更加好。