《迷失表參道.率性點更好》


由明治神宮出左黎,行行下就到左表參道,一條類似北京道廣東道的街道,好多名店,但係又好好行,唔覺得太迫,因為日本街道唔會有人一路行一路食煙。


見到呢個路口,對面係Tokyo Plaza,但我就轉彎繼續沿大道行。


不經意彎入左小街,行到半路有少少肚餓。


呢間係Luke's Lobster,好出名的龍蝦,但我冇食到,反而行到轉角一間拉麵店。俺流塩らーめん,但我返到香港先發現原來屋企附近新開左一間分店,服左自己,去完東京之後幾日屋企附近又食返同一間餐廳。




俺流塩らーめん,我叫左個¥980的叉燒拉麵,都幾好味,可能肚餓。相比之下香港我食就要$75連加一,其實香港都係貴10蚊左右,不過兩次相次,我覺得東京好味d,因為香港個柚子拉麵太清,都係濃湯的拉麵好味一點。



食完野就繼續沿住表參道散步,真係好闊的一條路。可惜賣的衣物太貴,萬幾日圓一件衣物,幾潮都過唔到自己個關。行左一陣原宿,幾有格調的大街小巷,唔少學生放學都去行。



Dior原宿分店有活動。



可惜太貴,唔係我都行入去望望,完全冇人。

之後我就繼續行到去靖國神社,係人都知係咩黎,去到又發覺其實係一個好大的公園,靜到得幾個人行過。








巨型銅製鳥居,高約25公尺,真係好震撼,勁大座。可惜去到神社門前就關左門,只係響外面大道走過。下次都想入去睇下到底神社同博物館有咩好睇。


再一直行就會去到千鳥淵,而家夏天一片綠海,春天有櫻海先多人,而家得我一個人行,無目的地走著,由忍野返黎之後的景點都係臨時決定,反而好似比平時更多驚喜。