《明治神宮.我記起那年暑天》




成功啦,我到左河口湖站之後就去櫃台問可唔可以買多張車票,跟住我提起其實我買左張聽日的巴士票,但而家想提早返東京,職員好友善咁話可以幫我改車票,之後仲話2點鐘有班巴士準備開出。今次提早走只係放棄左青年旅舍一晚酒店,我馬上email同佢地講今晚唔去住了。

我一行出河口湖站就急步去拎行李,之後行左幾步就見到巴士準備開,我剛好上到,冇浪費到任何時間就踏上返東京的路程,原來河口湖半日多少少已經可以遊完,睇黎搭第一班去河口湖的巴士呢個決定係正確的。

而我亦都由於凌晨4點起左身,一上巴士就訓左,日本司機渣車好穩定,比人一種好舒服的感覺,我訓到傻左,醒返就到東京新宿站啦。

到左新宿我就將行李放左響locker,之後輕裝上陣,周圍遊歷。

決定去明治神宮走一回,原來明治神宮d路都幾長,好闊下,散步真係正,樹蔭又高又密,完全唔會比陽光曬到。


日本最大的木製鳥居。明治神宮供奉明治天皇,諗起以前讀西史讀明治維新時候都幾開心,一個欣欣向榮的年代。那年夏天。


好正。按照日本的傳統說法,踏着石頭走路會讓人身心清凈,但我都係鍾意行旁邊,冇咁多沙石。


遊客唔算太多,但神宮裡面唔比影相,所以都係影外面。


難得地唔算太多人,可能快要關門吧。我有冇祈求d咩呢?冇,每次去親唔同地方的廟宇,都覺得自己生活幾正常,冇咩好祈求,反正,可以去旅行黎到呢到,某程度上已經係一種祝福。


我自己就跟住佢參拜路線行,都幾長下,兜左個圈先出得返黎。