《忍野八海.像片雲 奔走在天空沒盡頭》



去完河口湖,本身打算去山中湖,西湖同埋其他地方觀光,但係又覺得河口湖嘅景色已經係最靚,所以決定放棄,改道去山中湖同河口湖之間的忍野八海,先於河口湖買少量手信,之後再搭6號車去山中湖。

忍野八海好似幾個湧泉組成的觀光景點,由於我落早左,所以成條路一個人都冇,唯有睇地圖行去忍野村,中間響lawson食左雞扒同買左支茶就繼續行,沿路都好猛太陽,考驗忍耐力。終於到左忍野村入口。



忍野村有好靚的山景同庭園景色,但行入去就發現勁多遊客。裡面有幾個湧泉,其實係睇唔到湧出黎嘅泉水,不過五顏六色泉水係幾靚 。d人話可以影到逆富士,即係湖中倒影的富士山,我試左好幾個湖都唔得,可能要特定的天氣先可以辦到。


池底睇落唔算好深。但泉水有咩特別呢?這些池水都是降落於富士山高地的積雪與雨水,經過富士山長年累月的過濾後累積在地底下的水,有的過濾時間甚至超過20年,因此水質清澈剔透,由呢8個池中湧出。


呢個池就好深,有點奇幻。


呢個係好出名的景點,因為富士山雪水會流到落黎呢到,我用買茶個樽斟左少少飲,好凍,普通水的味道,聽講放隻手落去30秒會凍僵,我放左陣又真係幾凍下,好清涼。


呢個池底有好多魚同埋海草,有d仲係淺綠色都幾靚。


好碧綠青翠的海草,都要池水夠清先可以見得到。


之後繼續行入去見到淺間神社,都幾靜,冇咩人,望下d建築都幾寫意,順便曬左咁耐抖下涼先。咩係淺間呢?其實就係火神,即係富士山,係對山神的信仰,另一個意思就係指拜水神,其實都係因為以前富士山係火山,所以d人怕左佢,希望祈求平安。



另一個池, 睇到倒影見到藍天白雲。


呢間屋就正,完全倒映成一幅畫,仲見到有人畫畫,對住個富士山畫畫真係奢侈,羨慕佢。

行到最入之後就出返黎,其實本身係預左一日時間玩富士山,仲book左一間河口湖的青年旅舍,180蚊,但而家時間大約1點,即係仲有成大半日有多要在郊野遊歷?

行左成朝,突然想去其他地方,本身有考慮過去箱根,但來回車程都要3個幾鐘,去到都天黑,御殿場我又冇咩要買,另外我仲book左第二日河口湖車站的巴士票,所以要諗辦法點樣解決問題。

我企左響巴士,諗緊搭咩車,剛好最快係有一班返河口湖的巴士。

既來之則安之,今次旅行冇咩計劃過,睇下個天想我去邊就去邊,於是我就上左河口湖的巴士,由忍野八海返去河口湖車站,落車個陣比司機鬧,因為我唔記得左上車拍卡,一般遊客都係買一日放題搭巴士的套票,但我就真係去到邊搭到邊,所以搭得太多次就真係貴,但係咁又幾刺激,之後我都記得要上車拍卡。