《採耳體驗丨耳道.深圳卓悅中心》

今日去左深圳卓越中心的耳道試下採耳,第一次採耳的感覺好新鮮,同我預期中的採耳都幾唔同,原來唔洗打側訓,平訓就可以,佢首先會開個cam比你睇下你兩邊耳仔入面咩環境,佢話我冇咩耳石,都幾健康,係入面紅左少少,可能熱氣,我見到左邊有舊大耳屎。

之後佢就會先幫我按一陣頭,好舒服既頭部按摩,大概1分鐘左右,之後開始採耳,首先右邊耳仔,拎支羽毛掃幾下,然後放個筒入去,之後就慢慢伸d細細支既野入去了耳仔,過程完全冇痛既感覺,甚至都唔係好feel到拎左舊耳屎出黎,偶然感覺到刮緊少少,都係好輕力,之後就第二邊耳仔,舒服到我都訓左陣,45分鐘其實都好足夠,兩邊做曬。

做完之後聽野又唔算清好多,可能我本身冇咩耳屎,但係全身都鬆左好多,採耳係幾舒服,呢間店每人獨立房,木系設計,好似太空倉,訓得好舒服,又有花茶飲,而且佢慢慢做,播下音樂好寫意,繼腳底按摩之後發掘到一個新的享受,價錢就200蚊人仔,我覺得係幾值得的,因為呢一個鐘佢真係做足,而且中途佢係唔會同你講野,比你全程寧靜的享受,又唔會好似去水立方按摩咁,全程聽個阿姐係度講自己有幾窮有幾慘搵幾少去搏你比多少少小費,明碼實價,做完就走,有禮貌,體貼周到的服務。

下次去會試下佢個頭療,頭部按摩都想試下,太太試左頭肩頸話超級舒服,舒服到唔想走,身心都得到療癒,意外地發現到新的拍拖節目。