《深圳丨花滿庭烤鴨》

 按摩完後我地想食晚餐,我地決定由福民站行去會展中心食片皮鴨,由於按完腳想行一陣,於是出發之後望到平安國際金融中心發覺都幾近,諗住行到去先去附近既會展中心,點知原來係勁遠,去到已經9點,仲要唔近會展中心,於是我地決定放棄,就食花滿庭的片皮鴨。

可惜呢間餐廳令人失望,片皮鴨得返一隻,味道都普通,再加上椒鹽鴨架太乾身,令我地覺得加多50蚊既一食非常唔抵,另外係冇生煎包,所有麵食炒飯都冇曬,我地只能叫一個蟹湯同埋豬肉鴨腎湯,味道係好味的,但冇主食始終食幾多片皮鴨都有種奇怪的感覺,堆單657蚊港幣。

食完之後打算返香港,去到福田口岸站,發覺前面係湯崎,心諗一場黎到就去睇下幾多錢,睇完之後就返去福田口岸站,發覺該站已經關閉,原來1030就會關,之後我地馬上搭地鐵去羅湖,但上車後發覺1127係最後一班,我地要1123先到羅湖站,連埋過關排隊應該趕唔到,於是我地出福民站,又去返東方園既位置搭的士,用10蚊去皇崗口岸附近再行去過關,過關之後搭大巴返香港,完成呢日既旅程。