《汕尾市.海城鎮旅行》

 今次目的地係海豐縣城東鎮。

首先由深圳坐包車向東面出發,
到達霞涌服務區可以落車休息一下,
先到茶樓飲茶,之後再渣到去金山名城拜見阿爺
之後再到伯爵酒店吃晚飯,
然後在伯爵酒店休息,
第二日在伯爵酒店飲茶,
然後坐包車再到霞涌服務區
然後回到深圳返港。

手信方面,我收到花生,魚蛋,餃子,豬肉乾等手信,唔知味道如何。



2日所食的海豐菜其實即是鶴佬人的菜系,
主要經典的菜式據我這幾日的觀察有以下幾款,大部份都是我喜愛的食物。
1. 小米(薯粉餃):用蕃薯粉、五花肉、大地魚粉、鹽、糖、等配料製作而成的餃子
2. 扁食(雲吞)
3. 枸杞豬雜湯
4. 菜包粿
5. 菜茶
6. 擂咸茶
7. 馬餃魚丸
8. 三角艾粿:即係三角芋頭餃,幾好食
9. 潮州粉果
10. 其他海鮮:勁大隻蝦同蟹
11. 炒飯:有落魷魚比較有咬口



最好食的菜包果。


普遍城鎮的菜都比較翠綠好食,酸菜魚我則覺得一般,魚肉切得不夠薄,辣度層次不太夠。


呢種魚既魚肉都幾彈牙。


蟹的味道還可以的。


凍蝦仁之類,我沒有膽試。記得很久以前見到薄殼與田螺我都沒有吃。