《上高地.北阿爾卑斯仙境.在我指尖可以冒出火百合》


難得有好天氣,即刻搭高速巴士去此行最重要的一個景點,上高地。先在大正池落車,一落車已見到一個好美的湖泊跟眼前的高山燒岳。


好多遊客都馬上影相。


果然同明信片一模一樣,而且天氣微涼,空氣清新,行得好舒服。


燒岳位於長野縣和岐阜縣之間,是北阿爾卑斯唯一的活火山(海拔2455米)。



之後沿著林中小路繼續前往,景色都好有韻味。


到達一片碎石平地,遠看燒岳泥石流形成的一道裂痕。



再繼續前行就係上高地的小河流,河流的水流不強,可以望到河底的石頭,碧綠湖水與藍天白雲,奇怪點解水流可以形成這樣一道奇觀,好靚。




再行會見到一些小湖泊,顏色各異,配合楓葉灑落一池金黃。




上高地天空冇任何污染物,所以即使企到好遠都可以清楚睇到山勢及樹木,有時候香港行山即使好近座山,能見度不及外國清楚,景色大打折扣。


好有美感的山水畫。


部份樹木出現楓葉,火紅楓葉,佇足細看。


雪山脈脈,仰面延頸,決眥蕩胸。


買了一塊河童燒來吃,其實是普通雞扒,比豪大大好味。


聞名的河童橋,人流不算太多,可能大家都以為今天會下雨所以沒有前往上高地吧。


再往前行會見到其他生態奇觀,但我時間不足,要趕去下一個地方,之後都會抽空再來繼續探索。


趕巴士前往乘鞍高原,到達乘鞍高原巴士站後買了一杯安曇野牛乳雪糕,好味的牛奶雪糕。


在乘鞍高原遊客中心門口閒逛,見到有架巴士就開出,就問下司機,可惜我唔識日文,我指手畫腳問佢係咪上山,仲比張周遊劵佢睇,佢點頭叫我上車。其實上車後我都唔知架車去邊,只係知道架車不停轉圈向上行,行極都仲有車路,而且愈來愈高,後來同雲層一樣高度,見到雲海,好誇張,我估應該至少轉了二十個圈上山。



全架車只有我同司機仲有一個職員,三個人,佢地兩個傾計,我就自己一個坐車頭睇風景,靜靜地享受一下包車之旅。


愈來愈高,山勢陡峭,已經望唔到地面,只係望到下面有雲海。


大約一個小時終於上到山頂,原來係乘鞍岳山頂疊平,但係我一落車就見到成個平地係空無一人,而且太陽快要下山,而且天氣非常寒冷,我馬上去廁所小解,然後跑來跑去睇下四周景物,當時係下午4點15分。


前面就係山頂,都幾似瑞士高山,冇咩樹木,可能地勢太高,天氣極凍,我只係著了兩件薄衣。


回頭一看見到有巴士開,我一睇,原來最後一班落山巴士係4時半開,於是我行去望望。


原來呢度有2702米咁高,痴線。我見架車好似仲有位,於是我就比張周遊劵司機,佢就准我上車,於是我只係於乘鞍山頂逗留了十五分鐘就走了,看的景色很少,而且沒有預備足夠衣物,也好,下次可以再來,今次旅行只是探路之旅。


旅遊巴士落山又見到壯觀的雲海,到了乘鞍遊客中心時,發現中心已經關門,可是我剛好買了一點手信,放在遊客中心內的儲物櫃之中還沒有拿出來,門口只有幾個登山客在等待巴士去平湯溫泉,我等了差不多一個小時才有落山巴士,可是已經天黑,最後一班巴士成功上到,十分幸運。巴士司機載我們去新島島站,我再轉鐵路回到松本站,有趣,另一種回到酒店的方法。這架火車比較特別,只來回新島島與松本之間,只有幾個站,像一條小馬鐵。



回到酒店,由於我一開始預約的酒店是車站前酒店,及後才發現另一間更好,所以要今晚要轉去車站前酒店留宿,這個酒店沒有早餐,比較像美式旅館,舊一點,但距離原來酒店不遠,幸運是有自家浴場,我也有上去浸浴,浴池很小,但沒有人,幾舒服,自己一個享受浸浴,舒緩趕路的疲勞,辛苦過後的浸浴好舒服,滿足的一天。