《西貢白腊.白虎山.東丫.北丫.大蛇灣村》


上次去到白腊村我地就完結行程,今次決定由白腊村繼續餘下的路段,目的地是大蛇灣。進入西貢時發今日多了很多遊客,可能受疫情影響而改為去郊外遊玩,我地行山選擇的路線比較偏門,所以沒有受到佢地影響。

   

糧船灣有四條村落,其中白臘村已有超過200年歷史,向海一面有東丫、北丫與沙橋三村。


行過白腊村的海灘,之後我地靠右行上山,山路都幾陡峭,上到半路去返修整過的路,原來白腊村有路可以上山,不用爆林 ,我都奇怪點解要行到咁斜先上到山,前方路段不太明顯。


遠望白腊灣沙灘,好靚。白腊係一條有三百年歷史之劉氏客家村落,有左青龍壁及右白虎的風水村落,我的確見到左面有坐唔係好高但好闊的山,可能係青龍壁。


再向前行就見到東丫村,比村民老點兜左個大圈先去到白虎山方向,呢座山遠望好似一隻老虎的背面。不過行左好耐都唔係密林路,覺得比較辛苦,所以決定放棄上山,見到白虎山下面有一處平地,於是決定去休整一下。


呢處平地係白虎山舊村遺址,見到有水塘殘留的建築,呢片平地面積好大,但只有兩隻牛食緊草,向前行會見到白虎山同埋下面石灘,懸崖邊景色非常震撼。


見到兩名行士人士執緊垃圾,呢片草地幾好坐,形狀似梯田,但比較多垃圾,唔知係咪海面沖上去,數量都幾誇張,好難執得曬。


望向大海。



山下石灘。


之後落番山行去北丫,呢度沙灘經沖積出來的形狀獨特,延伸到好出,一潮漲就會淹沒至剩下一小個島。


之後會見到糧船灣天后宮,我地向大蛇灣村方向行,大約20-30分鐘左右簡單山路就到達,由於人跡罕至,沿路要開少少林,但山路都明顯,冇咩上落,難度不大,亦不用花費太多體力。




原來糧船灣研究起新碼頭,2021年展開,2023年完成。


糧船灣附去大蛇灣的山路入口。


大蛇灣村相傳有蛇廟,及後想改建渡假村但係失敗,去到只係得返少量廢墟,網上新聞話有恐怖動物擺設,其實得幾隻,建築完全冇恐怖感覺,反而天朗氣清,遠望有隻遊艇停泊海面。


我坐碼頭附近休息一下,雲層好美,呢段路好輕鬆又出返去,結束今日之旅。