《上海杭州半日遊.如果 禍與福都躲不過》


第二朝一覺醒來發覺死啦,已經12點,原來係以為7點醒繼續遊一日上海,點知太好訓遲曬,唯有即刻爬起身,叫司機幫我地拎d行李上車,我地自己就打的極速觀光。


俊宏坐前面,馬上搭的。


第一站1933老場坊,其實係上海公共租界工部局宰牲場,好似係文青必到,於是過去睇下,其實冇咩店,係d通道幾特別,比較舊,據說係《小時代》取景之地,但其實我冇睇過小時代。


d樓梯同石屎係幾特別。


睇左幾個字極速搵的士,可惜冇,於是唯有不斷搵,最後上到車去田子坊。


好大的一個遊客商業區,幾乎間間店都賣差唔多物品,扇子,雪花膏,波鞋,冇咩特色,錯過左都會在下一間店見到,所以冇咩樂趣可言,又多人,擠迫,搵個位食下野先。



我叫左個上海菜飯,油油的,味道都不錯。


酸奶,味道同乳酪差唔多,唔敢飲太多,一陣搭車肚痛就死得。

之前趕的士去最後一站城隍廟,完全係痴線,每個地方停一陣,都已經兩點幾,因為飛機7點幾起飛,我地一定要6點半前到杭州蕭山機場,但2點幾都仲響上海遊覽,一陣公路塞車就死啦,仲要落落地雨,好危險!



多人到傻的城隍廟,每個建築都係虛假的,表面一座中式建築,其實係賣糕點或餐廳,完全同戶外商場冇咩分別。


見到沈大成的糕點,買一個黎試下,垃圾,冇咩味。


最後見到有賣酒店,試左一兩杯,發覺千里飄香竹葉青好鬼勁,所以我只買一瓶十年女兒紅,返到香港發覺好味過日本買的清酒,奇怪。


等緊司機渣架車黎接我地趕去杭州,可惜佢又唔識路,比佢玩死。


一上到車即刻喪訓,唔理趕唔趕到,一於訓飽佢,趕唔到都冇返,最後架車成功趕到機場,慢慢排隊check in,完全左我地兩日近乎瘋狂的旅程,好多失誤,意外發生,成功撞過最兇猛的怨靈,搵錯酒店,訓過龍,大部份食物都係難食,感受一下新中國的混亂。


返到屋企試飲女兒紅,好飲!