《神樂院石灘比狗追》

唔記得邊一日同朋友由梅窩落車行去愉景灣,以前行過一次。

但今次唔記得路,所以行左第二條小路落去,之後去左一個無人既石灘,

只有一間屋同兩隻狗攔住我地既去路,等左好耐,每次一行近就比佢吠,

但只有海灘條路可以繼續前行,唯有趁佢鬆懈唔理佢叫就衝過去

石上面有條繩,我一跳上去捉住打算盡快爬上去,點知條繩日久風化一拉就斷,

我成個人向後跌,好彩文少係後面撞我一下幫我卸力,落力執返條命就爬另一面近海近崖既地方走,最後終於去到愉景灣既寮屋區,成功平安回到愉景商場。

經歷生死的一場冒險。

稔樹灣村以前是一個潮汕籍人士聚居的村落,現在仍有小部分居民在村裡居住。不少村屋旁邊都有小塊農地。