《西湖十景.看這裏風雨連場日光深沉》

大約6點鐘我就出門,先會合司機,然後佢車我地去西湖門口,之後我地馬上就開始行西湖十景,難得個天落完雨,景色都算還可以。我地就把握時間盡快行。


南宋御街。






iphone陰天影相質素的確麻麻,我地去到平湖秋月,有一塊簡單石碑同埋一個涼亭,個涼亭就係文革之後先成功修復的平湖秋月亭。


兩個雕像人物分別係蔡元培同埋林風眠,林係杭州國立藝術院校長。


光華復旦係指中國自強不息,自主辦學,典故出自尚書。


呢個西湖餐廳係中華老字號,林升詩芸:「山外青山樓外樓,西湖歌舞幾時休?
暖風熏得遊人醉,直把杭州當汴州。」,諷刺當時南宋不思進取,居安杭州的心態。



蘇小小墓,慕才亭,1966年蘇小小等人的墓等被當作毒害群眾的東西而加以清理,2004年才加以修復。



武松之墓,都是2004年重建。


曲院風荷,西湖第二景。清朝康熙年間,在蘇堤跨虹橋畔的岳湖種荷花,並建亭立碑。


岳飛銅像。


又一個曲院風荷的石碑。



呢個庭園有好多酒文化的雕像,同埋有d賣酒的店,有酒香。


蘇堤春曉的石碑。


天氣好似唔錯。





花港觀魚入口。



杭州西湖的東坡肉飯,簡直係垃圾,得一小舊肥豬肉。


南屏晚鐘的佛寺。


遠望可見雷峰塔,但要比錢進內,所以放棄。


南屏晚鐘的石碑。

今日去左同西湖十景有關的蘇堤春曉、曲院風荷、平湖秋月、花港觀魚、南屏晚鐘及雷峰夕照,雖然睇唔到佢地最好一面,不過去過感受下就算,似乎這裡的景點相比日本的確係人多嘈吵,有種頹垣敗瓦,被破壞後殘存至今的感覺。新西湖十景由於時間關係冇去,可能會好一點也不定,希望下次可以去。