《在歐洲最常聽的十首歌》(下)

6. Blackpink – AS IF IT’S YOUR LAST
Blackpink呢首歌搭長途巴士聽最輕鬆,好舒服。
7. Alan Walker – Faded
呢首歌又係未去旅行前都未聽過,無意中搵到,響鬧市中行走,黃昏日落,到埗機場都有聽過。
8. G-Eazy & Kehlani – Good Life
未去旅行前睇左FF8,覺得首歌好正,人生一次難得的長途旅行,正是唔肯放棄追求Good Life的小美好。
9. Twice – Knock Knock
Twice的歌又係旅行玩樂必聽,在巴黎街頭、南法、火車聽,愈聽情緒愈興奮,愈期待。
10. 蔡健雅 Tanya Chua – Letting Go
呢首歌對我黎講真係好歐洲,歌詞內容好似一封由很遠的地方寫來的信,旅行最多回憶過去的片段,聽著這首歌,感覺確是一絕,加上灑脫的唱腔,更有一種時空的錯落感。
「在夜深人靜裡想著
心不安卻越沸騰
我無助 好想哭
我找不到退路
在夜深人靜裡寫著
心慢慢就熱變冷
我不恨 也不哭
我的眼淚早已哭乾了」