《布拉格.遊玩過童話國 如幻覺遮蓋視野》

由Dresden轉機去布拉格,捷克,最後一個要遊歷的國家,原來咁就40日了。
來到布拉格,感覺比我想像中舊,但係地鐵都算正常,比起巴黎的地鐵好一點,而且好多遊客,所以也不用擔心,縱觀全程,冇比人偷過野,不禁覺得其實歐洲係十分之安全,用正常心態去睇緊D財物就已經可以了。
人地話布拉格多小偷,我又真係見到有個女人響地鐵鬧個呀叔偷野,不過都係小事一單,反而可能窮鬼比較多就慘D。今次住響旅遊區,所以大部份都係有錢人。
6085
地鐵站都比較古舊,我逗留左捷克兩日,完全係冇買過地鐵車飛,似進入無人境,因為根本就冇閘門,車站口亦都冇職員看守,雖然有閉路電視,但係唔知有冇人睇,D人亦都好早放工,咁都慳返唔少錢,比人捉到都唔知點。
6086
酒店方面,揀左一間古蹟酒店,要行樓梯,冇lift,不過佢地服務態度幾好,比我拎行李上去,住得都幾舒服,冷氣好勁下,閉在如果唔係天台房,個天花係平會好D。每日都有生果、檸檬水仲有零食送,幾體貼,可惜我唔食,都係自己買的東西最穩陣。
我鍾意飲橙汁多D~
6093
布拉格比較多雲,所以天色未如理想,但冇落雨都算係咁,我主要響老城區遊走。
6094
呢面天色會靚D,感覺上同Dresden好似差唔多,但係人就多好多,尖塔頂係綠色的。
6095
維他瓦河。
6096
呢面睇仲有藍天。
6101
好多遊客都響布拉格玩同影相,講到非去不可咁,我自己就覺得雖然建築係幾好睇,但係其實個城市主要都係靠古建築支持住,但係我又唔覺得政府有好好保育到古建築,好多都比人劃花。
不過個舊城區係幾好行,一排排的建築,而且行去河邊就好易認到路。
大概等於城門河兩岸到第一城的距離咁,我覺得馬鞍山海濱好似靚D。
6102
好多人響建築門口影相,其實我響度諗係咩心態呢?我覺得自然風光影下都可以理解,但係響古老的建築旁邊影相,殘殘舊舊,問心我又真係唔覺得幾靚,但係個個都會做,影完就走。
6111
呢D景就叫靚啦,好有高樓同長河先係靚景。
6126
最好就多D陽光,我覺得紅色屋仔遠望都幾靚的。
6146
早陣子迷上左聽古典音樂,見到其中一座好多遊客影相的教堂(聖尼古拉教堂),冇咩人行入去,我就行埋去啦,先知有音樂會,百幾蚊一場左右,幾平,於是就買左飛去聽,坐到最前。
結果係不知所謂,女高音表演精彩,但係小提琴手的技藝真係好差,巴哈小提琴協奏曲,拉唔到上D高音,反而出面橋上的小提琴表表演精彩得多,而且免費,所以音樂當變成一門旅遊門票生意,質素可能未必咁好。
6149
查理橋上音樂表演者,好精彩,但我發覺佢地好多都拉同一首歌,幾激昂好聽。
6150
呢個都好精彩,臨上機前我決定將所有散銀都派曬比佢地,所以冇咩帶散銀返香港,當係支持下佢地。
6152
黃昏日落的magic moment,藍色天空同埋河,夾岸開始著起金光,好夢幻。
另記,布拉格食物。
發覺自己之前洗太少,洗左幾張歐羅,剩返30幾張,所以呢幾日就食好少少。
6160
飲杯捷克啤酒,解渴但唔識分好唔好飲。
6162
叫左個Guláš,又叫燉牛肉湯,因為太肚餓,所以覺得都幾好味,同埋幾地道,不過其實同牛腩都冇咩分別,可能香港仲好味少少哈。