《柚子元.手牽手 一步兩步三步四步 望著天》

其實去旅行影到一兩張自己覺得好靚的相片會覺得不枉此行,今次我終於得左。
成功去到鴨川捕捉到magic moment,就係太陽日落個天最藍個刻,燈光亮起,似夜未夜之際的照片係好難忘。
805
呢度係鴨川附近的餐廳,好靚。
806
好多人都坐在響河邊,我地都把握機會坐低輪流影相。
810
影左個小毒男獨望對岸,唔知佢係唔係日本人,神情何以如此哀傷?
844
好啦,坐左陣大家都肚餓,於是就去左町內搵下有咩餐廳好食,其實金光閃閃都幾有氣氛,好似返左去古代,有D人真係著和服,好多燈籠,都同埋街道兩旁的建築都古色古香。
847
好鍾意伸個頭望下小巷內的人事,好有詩意,寂寞嗎?
848
由於三妹做錯事,所以今晚的晚餐由佢負責搵餐廳,結果佢上完網話呢間餐廳評價唔錯,叫柚子元。
我地都響門口等左陣,本身極度討厭排隊,而且見裡面好似好少位,所以一度都想放棄去第二間,好彩臨放棄之時有得入去食。
851
坐吧位,而且望住個廚房,其實個廚房都好普通,唔明係咪真係咁好食,不過打邊爐我都鍾意的,姑且一試。
852
叫左一個套餐,個日本人話份量好多,三個人食應該好飽,我原本想叫多D,佢叫我唔好,咁我就算啦,仲諗點解有生意唔做咁得意。
853
就係呢盤魚肉啦。
854
呢度的特色就係呢個柚子湯底。
開始食啦!!嘩我發覺從來未食過咁好味的食材,樣睇落普通,但食落去,柚子開胃,我想飲曬成煲湯,樣樣食材都好有驚喜,超鮮味,本身我就唔鍾意食魚同蝦,因為有骨同埋麻煩,但今晚真係係咁食。
我地三個人都話勁好味,未食過咁好味的火鍋,超滿足。
平時我好多時都會搵自己食開的東西比較,黎日本咁耐都覺得食物固然好味,但香港比貴少少都可以食到,但今次真係痴線,無與倫比,有種想喊的衝動,完全係不枉此行!!!
唔怪得網上咁多人讚。
855
叫多碟餃子。
856
食完成碟野,有少少飽,但真心太好食,所以我同師傅講要多一份,佢都呆左,問我地邊度黎,我地答香港,佢神情驚訝,心諗邊有人咁大食。
但事實上太好食,同埋佢點野食個醬又係無得彈,我覺得旅行就算中幾多伏都好,只要有一件好開心的事情發生,你都會覺得抵返曬,最緊要三妹高興,咁我就Happy~
857
叫左杯清酒飲下,透心涼,打邊爐一流!
858
臨走再三多謝師傅,估唔到佢間野器材簡單,但係咁好食,睇黎食材真係一間食店的靈魂,雖然店內環境擠迫,但係好有氣氛,我地係咁食,好少可三條友食得咁開心,分享同一碟食物,返到香港依然對呢間餐廳念念不忘。
863
行左成日都好累啦,望住個夜景,街燈有幾種色,覺得今日雖然有浪費時間,但係亦隨緣遇上驚喜,一群人旅行,總有一群人的樂趣。
三妹帶罪立功,yeah!
下篇待續~